یزدفردا :از سوی روابط عمومی دفتر نماینده مردم اردکان مطرح شد؛ اعتراض شدید دبیرکل فراکسیون خط امام(ره) به سانسور و پخش گزینشی مصاحبه وی با صدا و سیما واعلام آمادگی تابش برای افشای مسائل پشت پرده انتخابات و حوادث اخیر در یک برنامه زنده تلویزیونی


تابش: همراه مردم برای تحقق خواستهای مشروع و قانونی شان هستم
یزدفردا :در پی پخش چندین مصاحبه سانسور شده و گزینشی از نماینده مردم اردکان و دبیرکل فراکسیون خط امام (ره) مجلس در چند روز اخیر و بعد از برگزاری انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و تلاش برای القای مفهومی خاص از سوی این رسانه ، روابط عمومی دفتر نماینده مردم اردکان ضمن اعتراض به روند پخش چنین مصاحبه هایی ، توضیحاتی را ارائه نمود.
به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم اردکان ، تابش نماینده محترم مردم اردکان و دبیرکل فراکسیون خط امام (ره) در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه های مختلف با خبرنگاران نشریات،خبرگزاریها و سایتهای مختلف دیدگاههای خود را درباره مشارکت گسترده مردم در انتخابات مطرح نمودند و ضمن تشکر از حضور آگاهانه مردم در پای صندوقهای رای،لزوم توجه به اعتراضات کاندیداها و خواست عموم مردم مبنی بر بازشماری آرا به نحوی که وجدان عمومی جامعه پذیرش نتیجه انتخابات را داشته باشد،همچنین اعتراض به دستگیری گسترده فعالان سیاسی و اقدامات انجام گرفته درخصوص آزادی آنها ،محدودیتهای ایجاد شده برای برخی سایتها و...... ابراز داشتند که از سوی رسانه های مختلف منتشر گردیده است.
ولی متاسفانه مسئولان صدا و سیما در اقدامی تأمل برانگیز و علی رغم تذکر ایشان در خصوص عدم سانسور و پخش گزینشی مصاحبه های انجام گرفته ،به این قول عمل نکرده و مصاحبه ها را بصورت کاملاً سانسور شده، گزینشی، ناقص و در جهت القای مفهومی خاص به بیننده پخش نمودند .
این روابط عمومی می افزاید : مطلع شدیم در پی این اقدام غیر اخلاقی و غیر حرفه ای، ایشان در این خصوص به قائم مقام و معاون امور مجلس صدا و سیما تذکر جدی می دهند ، همچنین در مذاکره تلفنی با ریاست سازمان صدا و سیما اعتراض شدید خود را نسبت به این اقدام اعلام داشتند،که مهندس ضرغامی قول می دهند تا این روند تخریبی و غیر اخلاقی آن هم در این مقطع حساس خاتمه یابد ،ولی متاسفانه علی رغم قول ایشان این روند همچنان ادامه دارد.
در ادامه آمده است:مردم عزیز و آگاه ایران اسلامی بدانند که نماینده مردم شریف اردکان و کلیه نمایندگان فراکسیون خط امام(ره) مجلس همواره مدافع حقوق مردم بوده و تحقق خواستهای قانونی، مشروع و اصلاح طلبانه آنها را سرلوحه کارهای خود قرار داده اند و برای احقاق حق کاندیداهای معترض از هیچ اقدام قانونی دریغ نخواهند نمود.
دفتر نماینده مردم شریف اردکان خاطر نشان ساخته است : نماینده مردم اردکان آماده است تا چنانچه صدا و سیما آمادگی و ظرفیت انعکاس نظرات طیف اصلاح طلب مجلس را در یک برنامه زنده تلویزیونی دارد درخصوص تخلفات گسترده صورت گرفته قبل ، حین و بعد از برگزاری انتخابات ،همچنین دلایل اعتراضات گسترده مردمی،افشای ماهیت حمله کنندگان به کوی دانشگاه، تجمعات مردمی و کوی نمایندگان مردم ، عاملین شهادت تعدادی از هموطنان عزیز که در پایان تجمع آرام چند روز گذشته تهران اتفاق افتاد و دستگیری جمعی از فعالین سیاسی و مذهبی در این موقعیت که به منظور تکمیل چرخه سناریوسازیهای مدنظر صورت گرفته ، مطالبی را با مردم در میان بگذارد.
در پایان اظهار امیدواری شده که صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بتواند به رسالت خود فارغ از جناح بندیهای موجود عمل نماید و این شیوه اطلاع رسانی گزینشی به یک رویه لایتغیر تبدیل نگردد.
لازم به توضیح است مواضع و دیدگاههای ایشان واعضای فراکسیون خط امام (ره) مجلس شورای اسلامی از طریق پایگاه رسمی اطلاع رسانی پارلمان نیوز منتشر می گردد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا